چسب 123 چیست | بهترین مارک چسب 123

چسب 123

زندگی انسان ها از ابتدای آفرینش تا کنون همواره در حال تغییر و پیشرفت است. انسان از گذشته تا کنون برای ساخت اشیاء و وسایل گوناگون و متصل کردن آنها به یک دیگر نیازمند چیزی بوده است که با توجه به داشته هایشان از وسایل گوناگونی همچون طناب استفاده میکردند. بعدها با گسترش علم و فناوری از وسایل دیگری از جمله میخ، سوزن، پونز، چسب ، پیچ و مهره و … استفاده کرده و می کنند. که در این مقاله به بررسی یکی از انواع این ملزومات که چسب نام دارد و به صورت اختصاصی چسب 123 است می پردازیم. تا پایان مقاله همراه استارباند باشید.

چسب چیست؟

هر مادهای که به اتصال دو یا چند قطعه کمک می کند چسب نام دارد که در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می گردد. مردم با توجه به نیاز خود می توانند از آنها  را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

مثلا از چسب رازی برای تهیه روزنامه دیواری ، کاردستی ،چسباندن مقوا و کاغذ رنگی، پولک و اکلیل به مقوا و کاغذ ها استفاده کرد.  یا چسب چوب که برای اتصال قطعات چوبی مورد استفاده قرارمی گیرد. اما این چسب کمی دیر خشک می شود.  پس از خشک شدن دیگر نمی توان اشیاء متصل شده را جدا کرد. اما مزیت مفید دیگر آن این است که آن را می توان بدون استفاده از دستکش مورد استفاده قرار داد. چراکه این چسب دارای حلال آب می باشد. بدین سبب پس از اتمام کار تنها کافیست دستها را با آب شسته تا پاک شوند. انواع دیگری از چسب ها نیز وجود دارند مانند چسب نواری، چسب برق، چسب واشی، چسب دوطرفه، چسب رازی، چسب چوب، چسب آهن، چسب سنگ، چسب 123و… .

چسب 123

چسب123 چیست؟

چسب 123 از انواع چسب هایی میباشد که مورد پسند عامه مردم می باشد. اغلب مردم حتی یکبار به تهیه آن اقدام کرده و آن را مورد استفاده قرارداده اند. این چسب به دلیل سرعت چسبندگی و استحکام بسیارخوبی که دارد مورد توجه عموم قرار گرفته است و توانسته جایگاه خوبی را در این صنعت بدست بیاورد. یکی دیگر از دلایل مورد پسند بودن آن قابلیت استفاده از آن دراکثر مشاغل و نیازهاست.

فرض کنید مجسمه ای چوبی داشته که اکنون شکسته است برای تعمیر ان میتوان از دو نوع چسب چوب و چسب 123 استفاده کرد. اما کدام یک از این دو چسب بهتر هستند؟ چسب 123 بهتر و مورد تایید است. چراکه به سرعت خشک شده و استحکام آن فوق العاده است و در عین حال در صورت اشتباه کردن در متصل کردن و تعمیر مجسمه میتوان با استفاده از محلول هایی همچون استون قطعات را از هم جدا کرده و مجددا متصل کرد.

یکی دیگراز دلایل مورد پسند بودن چسب 123 تهیه شدن آن در اندازه ها و قیمت های متنوعی است که مردم می توانند بسته به نیاز خود آن را تهیه کنند.

معایب چسب 123

از جمله معایبی که چسب 123 دارند و البته قابل پیشگیری و کنترل هستند می توان موارد ذیل را نام برد:

  • حساسیت زا: چسب 123 برای افرادی که مشکلات تنفسی و ریوی داشته مضر بوده و توصیه می شود. این افراد هنگام کار و استفاده از این چسب از ماسک استفاده کنند. یا در فضای باز و یا در مکانی که تهویه مناسبی دارد به فعالیت بپردازند.
  • قیمت: تولید چسب 123 پرهزینه بوده به همین سبب قیمت ان بالا بوده که برای عامه مردم تهیه ان مشکل خواهد بود. برای برطرف کردن این مسئله این چسب در انواع اندازه ها به ویژه در اندازه های کوچک تر تولید و در دسترس قرار میگیرد تا مردم بتوانند تا آن را تهیه کنند.
  • خشک شدن: افرادی که می خواهند از این چسب استفاده کنند باید دقت و سرعت عمل بالایی داشته باشند. چراکه این چسب به سرعت خشک می شود و می چسبد.  همین باعث می شود افرادی که سرعت عمل کمتری دارند شتاب زده عمل کنند. در اتصال قطعات اشتباه کنند که مجبور می شوند مجددا قطعات را جدا کنند و دوباره متصل کنند.

یکی دیگر از معایب آن این است که تنها تا یک ماه پس از باز کردن درب و یک سال پس  از تولید قابل استفاده است. پس در هنگام خرید به میزان حجمی که خریداری می شود بایستی  توجه کرد.

بهترین مارک چسب 123

پیش تر دانستیم که به علت هزینه بسیار بالای تولید چسب 123 در انواع بسته بندی ها عرضه  می شود. تا مردم بتوانند آن را با قیمت معقولی تهیه کنند. مسلما آنچه که مشخص است. این است که کارخانه های بسیاری این چسب را تولید و در بازار عرضه می کنند. اما کدام یک از این کارخانه ها و برند ها چسب با کیفیت تری را تولید می کنند؟

در ذیل لیستی از برندهای معروف و پرطرفدار تولید کننده این چسب ها را خدمتتان ارائه می نماییم.

  1. چسب 123 میتراپل
  2. چسب 123 استارباند
  3. چسب 123 آکفیکس
  4. چسب 123 سناباند
  5. چسب 123 فاینال

این برندها جزو پرفروش ترین برندها در بازار میباشند و مردم میتوانند با خیالی راحت از این برندها چسب 123 مورد نیاز خورد را تهیه کنند.

چسب 123

نحوه استفاده از چسب 123

پس از آشنایی با چسب 123 و تهیه آن به میزان نیاز باید با نحوه استفاده از ان آشنایی داشت تا بتوان به درستی از آن استفاده کرد.

اولین کار این است که باید سطح کار و اشیاءی که می خواهید به هم متصل کنید را کاملا پاک و تمیز کنید به گونه ای که مرطوب نباشد.  یا گرد و غبار ویا چربی برآن وجود نداشته باشد.

سپس بر روی یکی از دو سطح اسپری و بر دیگری به میزان لازم چسب بزنید سپس دو قطعه را به هم بچسبانید. 

روش های جلوگیری از خشک شدن چسب 123

در ابتدای مقاله از خشک شدن سریع چسب 123 صحبت کردیم. حال برای جلوگیری ازخشک شدن این چسب چه کار باید بکنیم؟

 یکی از بهترین اقدامات که به صرفه هست تهیه چسب 123 در اندازه کوچک است. تا هم از نظر هزینه صرفه جویی شود و هم اگر خشک شد ضرر زیادی نکرده باشید.

راه کار دیگر آن این است که درب آن را پس از استفاده محکم ببندید و در جای خشک و خنک و در دمای زیر 40 درجه سانتیگراد نگهداری کنید. همچنین بعد از استفاده از چسب دهانه آن را به خوبی تمیز کنید. با استفاده از این روش ها می توانید از خشک شدن چسب جلوگیری کنید. اما توجه داشته باشید که اگر چسب خشک شد. می توانید با استفاده از روش های ساده ای همچون روش ذیل دوباره چسب را رقیق و قابل استفاده کنید.

برای اینکار کافیست مقداری آب را بجوشانید.  سپس ظرف چسب را درون آن قرار داده و پس از 3 الی 5 دقیقه آن را خارج کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با کارشناسان گفتگو کنید