چگونه کاربرد چسب آکواریوم را بالا ببریم؟

کاربرد چسب آکواریوم

برای استفاده از انواع چسب‌های آکواریوم، لازم است چند نکته مهم را رعایت کنیم تا چسب بخوبی به سطح مورد نظر بچسبد و از آن جدا نشود. 

  • مورد اول

سطح مورد نظر (اعم از سینک ظرفشویی، درز سرامیک‌ها، درز پنجره‌ها و…) باید از هر نوع گرد و غبار، آثار چربی یا آثار چسب قدیمی پاک شود. برای این کار می‌توانیم از یک شوینده‌ی الکلی سبک استفاده کنیم.

  • مورد دو 

از ریختن حجم زیادی از چسب روی درز و شکاف‌ها خودداری کنیم. برای این کار، باید ابتدا درزها را با مقدار کمی از چسب پر کنیم. سپس، اگر درزها کاملاً پر نشده بودند، مجدداً آن را با لایه دوم چسب پر کنیم. در مرحله آخر، از یک کاردک برای صاف و یکنواخت کردن سطح چسب استفاده می‌کنیم.

  • مورد سوم

برای خشک شدن کامل چسب به حداقل 6 الی 8 ساعت و حداکثر 24 ساعت زمان نیاز است. چسب‌های تولید شده توسط هر شرکت، مدت زمان مشخصی برای خشک شدن دارند که معمولاً آن را پشت ‌بسته بندی محصول درج می‌کنند.

  • مورد چهارم

تا زمانی که چسب کاملاً خشک نشده، نباید در معرض رطوبت یا حرارت قرار بگیرد. چون خشک نمی‌شود، کیفیت خود را از دست می‌دهد، ترک می‌خورد و آب بندی به‌ درستی انجام نمی‌شود.

 

انجام ندادن هر یک از موارد ممکن است در روند کاری شما مشکل ایجاد کند. و شما مجبور باشید که دوباره این کار را انجام دهید. و این موجب از دست رفتن وقت شما می شود که این اتفاق در کار خوب نیست و برای کار شما یک امتیاز منفی به حساب می آید.

منبع

چگونه کاربرد چسب آکواریوم را بالا ببریم؟

 

برای پاسخ به سوالات خود درباره‌ی چسب می توانید از مقالات سایت استارباند استفاده کنید.

 

 برای خرید و مشاوره رایگان کلیک کنید 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با کارشناسان گفتگو کنید